Thursday, October 20, 2011

Kekejangan otak

assalamualaikum:)

wahh rindu la kat blog ni , al-maklum lah dah lame tak update blog ni sebab tengah menghadapi peperiksaan akhir tahun ... petang tadi last day periksa itu pon paper sivik and seni :) seriously waktu sivik tu memang aku mengantuk gila nak mati , sbb pagi tu aku ad kursus photography kt skolah, so aku amek kputusan utk tido selame 20min dlu lagi 40min tu bru aku jawab kertas tu . Ha lepas tido tu baru la otak fresh balik baru la dapat jawab periksa dengan senang kan ? Lepas rehat pulak amek pekse seni , ha nak tengok tak ape yang aku dah lukis ?


Ni ha >
hahaha comel kan ? macam budak tadika kan ? ntah la aku dah malasa sangat nak warne ape yang aku dah lukis ni , so aku colour je ar macam tu :)


toodles ~~~~ wait for my next post :)