Monday, December 19, 2011

Birthday wish from Malaysia with love



Happy Birthday To you, Happy birthday, happy birthday,happy birthday to you Izzati Ellyani

Ehehe siapakah IzzatiEllyani ? Kalau aku keluar dengan die ramai orang anggap die adik aku, Hah?! Pembetulan! IzzatiEllyani adalah KAKAK kepada IzzatiErlena ye, dan saya adalah adik yang baik. Yeah, memang aku lagi tinggi dari dia, muka aku pon matang skit dari dia, suara aku pon tak macam suara kartun dia

"Angah selamat hari jadi or aku lebih suka cakap selamat hari TUA. Ngehngeh. Kesian kat kau sambut hari jadi tanpe family terutama sekali tanpa adik macam aku :P Tapi dont worry kitorang tak lupa kat kau even kau jauh dari kitorang, buktinye kau dapat card besar drpada kitorang semua tu kan. Sory la takde hadiah untuk kau, takpe balik nnti kau sruh ibu beli hadiah untuk kau eh. Btw, thanks untuk hadiah hari jadi aku,ibu,ayah,abang yang kau belikan. I appreciate it :) Akhir kata, jaga diri dekat sana, belajar rajin2 jangan lupa family you yang comey dekat sni tau ;)"



(Raya 2011 N.Sembilan, ignore budak tudung oren tu ye)

Thanks god cause saya dikurniakan kakak2 yang baik dan cantik


I'm a Good Sister