Tuesday, January 3, 2012

TwoThousandTwelve


HAPPY NEW YEAR!!!!

Hello 2012 :)

wah kejap jer dah masok 2012 kan ? Aku pon tahun ni amik PMR, yahooo!!! -.- Aku harap tahun ni lebih baik daripada tahun lepas dan aku tanak ade kenangan pahit macam tahun lepas. Actually time 2011 dulu aku memang ade banyak sangat kenangan yang tersangat pahit yang sungguh menyakitkan, memalukan dan mengecewakan ;\ Ok dah jangan dikenang lagi peristiwa yang lalu, cewaahhh :D takpe aku anggap bende tu semua sbgai dugaan yg tuhan bagi kat aku :)

So tahun ni aku nak belajar bersungguh-sungguh, score dalam PMR, lepas tu tuntut hadiah dekat ayah dgn abang :D Kurangkan perasaan ingin bercintan-cintun, I'll not find love anymore but let the love find me :)




I'll always miss all those sweet and bitter memory that we had :) Iloveyouall <3