Friday, November 11, 2011

Eleven.Eleven.Eleven


-I'M FOURTEEN-


assalamualaikum :)

Firstly, aku nak ucap Thankshalot kat semua member FB, and my best-girlfie and boyfie sbb dah wish untuk birthday aku :) walaupun aku terpaksa berkawat kaki wakil untuk kadet polis, tapi takpe aku dah ckup happy sebab korang semua ingat birthday aku , terharu doe

They wish me through :

  • Message : sory la klau ade yang text aku pukul 12 tgh mlam tu aku tak reply sbb esok tu aku ade hal so tu yang kne tido awal tu . Btw, thanks semua org yg text aku sbelom pkul 12 dan selepas pkul 12 :) - Syaza Leesa text aku tepat pukul 12 tgh mlam-
  • Call : syafiqah said call aku dalam pukul 12 lebih mcm tu ar, tapi aku tengah mamai gile waktu tuh tapi terharu dalam mase yg same sbb terdengar suare yg merdu dimiliki oleh perempuan yg bername zetty said kakak si syafiqah tu, die nyanyi kan lagu happy birthday untuk aku my sister izzati ellyani pon call aku dari seberang laut tu untuk wish birthday aku . Thanks to my sister and both encik said daughters
  • Blog : Ha ade sorang jer yang wish birthday aku kat blog die name die fara . Hehehe, actually aku start rapat dengan die sejak masok kawat kaki kadet polis, before this just kenal macam tu jer . Btw, lawat la blog die birthday girl
  • Facebook : Semua orang wish aku . Hehehe loveyou Facebookers :)

Selamat Hari Jadi kepada semua orang yang sambut birthday sama tarikh dengan aku eh


p/s: sory tak dapt buat post panjang2, aku busy lah :)