Friday, December 2, 2011

Sepatah berkata-kata



Hye bloggers? Je t'aime :)

Ha dah lame rasenye tak mengupdate blog, tak salah aku sejak start cuti skolah ni la kan ? Aku bukan ape just malas jer nak online sekarang ni, tak tahu kenape. Maybe sejak ayah aku sekat time online 'only for one hour' hah pada mulanya agak terseksa jugak la jiwa aku ni sbb aku memang selalu ketagih nak online jer, tapi sejak ayah aku sekat time online ni aku dah tak ketagih sangat nak online ni maybe ade hikmah jugak kan ayah aku buat cenggitu buktinye sekarang ni aku dah rajin untuk kemas rumah (ekkk ?? rajin sikit jela). Lagipon holiday ni aku banyak luangkan mase untuk menelaah novel cintan-cintun ni. Errrr aku mengaaku before this aku anti gile dgn novel cintan-cintun, aku ingat lagi mcm mne aku drop kawan sekelas
aku tu sbb diorang tu asyik bace novel cintan-cintun jer, smpai aku pon diorang buat ignore sbb diorang syok sgt bce novel tu tau. Tapi sekarang ni lain pulak jadinya, you know what ? aku pon skrg dah mula minat dgn novel cintan-cintun ni. Hahaha, aku pon tak tahu kenapa tapi seriously memang best gila baca novel cinta ni, sbb kan bila korang baca novel cinta ni korang rasa mcm korang jadi watak dalam novel tu, nti hati pon berbunga-bunga tau. Hehehe


Terima kasih untuk member FB sbb kasi full notifications aku eh :D